BOSU®... aneb balancováním k pevnému tělu

Nová lekce Bosu® Vás okouzlí svou dynamickou a zábavnou formou. Základním cvičebním nástrojem je speciálně vyvinutá nafukovací kopule (BOSU="both sides up"=obě strany nahoru). Pomůcku budeme používat jak plochou stranou nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení. V lekci Bosu® se setkáte s dynamickými pohyby jako jsou lekry, výpady, hluboké podřepy, zanožování, unožování a další. Lekce je zaměřená také na pomalé posilování, zejména břicha či hýždí. První část lekce ve stoje je zahřívací a zároveň spalovací. Druhou část lekce tvoří cviky na zemi, kde se provádí pomalé a kontrolované posilování. Složení lekce Bosu® záleží na trenérce. Pokud budete mít štěstí setkáte se také s principy tabaty a kruhového tréninku. Zjednodušeně jedeme na své maximum po stanovený čas (30/20 sekund), k tomu poloviční čas odpočíváme (15/10). Tento princip klade důraz na maximální zátež, kdy cvičení zabere kratší dobu, ale energický výdej je vysoký, proto hlavní část spalování tuků přichází po skončení lekce. Na Bosu® zapojíte nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další významné svaly. 

Hlavní výhody lekce:

  • zpevnění středu těla= CORE
  • zábavná forma cvičení
  • redukce váhy
  • formování postavy
  • zlepšení kondice
  • rozvoj koordinace, rovnováhy
  • ochrana kloubního aparátu
  • fixuje správné držení těla

Výsledkem Bosu® je zpevněné tělo, zformované svaly, štíhlejší postava a odstranení bolesti zad.

Naše fitness studio FitStyle se snaží nabízet pouze originální a jedinečné cvičení, proto jsme se rozhodli podpořit nadaci Susan G. Komen for the Cure®, která bojuje s rakovinou a nakoupili limitovanou edici Bosu® Balance Trainer Pink. 
 
Co potřebujete na lekci:
Na cvičení doporučujeme pohodlné sportovní oblečení pohlcující pot a pevnou sálovou obuv. Dále alespoň 0,75 l pitné vody, carnitin drinku nebo inotového nápoje a menší ručník na osušení během lekce.

 

 

 

Bosu Pink je cvičební pomůcka, která se používá plochou stranou nahoru i dolu. Cviky na břicho, hýždě, ruce a nohy mají základ ve zpevnění středu těla CORE.