Zdravotně funkční trénink/Core trénink

06.05.2014 22:25

    V měsíci květen jsme si pro Vás připravili lekce na posílení středu těla. Kapacita na lekci je pouze 10 míst z důvodu kontroly prováděných cviků. Lekce proběhnou pouze v květnu pod dohledem trenérky Kate.

Core trénink – Horní končetiny (Kate) úterý 18:00-18:55

    Vyvážený trénink, který je sestaven tak, aby vyrovnával svalové dysbalace v oblasti zad ( protrakci ramen,…). Zaměřuje se na posílení zádových svalů, které mají tendenci k ochabování, posílení břišního lisu, středu těla, břišních svalů, svalů pánevního dna. Uvolňuje zkrácené svaly, které mají vliv na stav zad.

Core trénink – Dolní končetiny (Kate) středa 19:00-19:55

    Vyvážený trénink, který je sestaven tak, aby vyrovnával svalové dysbalace v oblasti beder a hýždí.  Zaměřuje se na posílení svalů dolních končetin (hýžďové,…), které mají tendenci k ochabování, posílení břišního lisu, středu těla, břišních svalů, svalů pánevního dna. Uvolňuje svaly dolních končetin, které mají tendenci ke zkrácení.

    Lekce jsou uspořádané za sebou, ale jsou v souladu s regenerací svalů, které jsou posilovány, proto můžete absolvovat obě lekce. Spojením obou lekcí, dostanete optimálně vyvážený trénink, který má vliv na svalové dysbalance a na vyvážení jednostranné zátěže.