POPIS LEKCE:

    Totální ponoření do sportu, zapomenutí na každodenní starosti a příval energie byste měli nalézt ve všech mých lekcích. Obtížnost lekce a její tempo nemám vždy stejné, ale měním ho podle aktuálního složení cvičící skupinky. V lekcích jumping usiluji především o pozitivní pohled na tento sport, který vás dokáže „vyšťavit“, ale zároveň i dodat energii na další pracovní den. Na Flowinu cvičím především v pomalém tempu a kladu důraz na správné provedení cviků. Posílení hlubokých svalových skupin, vyrovnání disbalancí a zdravá záda jsou obrovské plusy, pro které stojí za to tento sport vyzkoušet. Pokud nemáte v oblibě rychlé cvičení a namísto toho se chcete zaměřit pouze na problémovou partii bříška, tak vyzkoušejte intenzivní posilování s názvem Břišní pekáč. Všechny sporty, které vedu, pro mě představují ten správný životní styl, kterému se ráda se svými klienty věnuji.

CERTIFIKÁTY:

  •  JUMPING® BASIC (teoretické a praktické vedení hodin Jumpingu, statické a dynamické posilování, práce s tělem a rovnováhou, koordinace pohybu, první pomoc)
  • JUMPING® PARTY diplom (latinsko-americké rytmy na trampolínce, zpestření lekce)
  • JUMPING® ADVANCED diplom (prohloubení teoretických a praktických znalostí Jumping, příprava individuálního tréninkového plánu, principy sportovního tréninku)
  • FLOWIN® BASIC diplom (teoretické a praktické vedení hodin Flowin, seznámení s principy "friction training", zaměření na zapojení a aktivizaci CORE-hluboký stabilizační systém páteře, správné držení těla, posilování, práce s tělem a podložkou Flowin)
  • FLOWIN PILATES® diplom (teoretické a praktické vedení lekcí Flowin Pilates, kde se zaměřujeme na hluboký svalový systém v souladu s dechem, kombinace ladných, plynulých, protahovacích a posilovacích prvků přináší nový pohled na cvičení)
  • BŘIŠNÍ PEKÁČ® diplom (patentovaný fitness program známé cvičitelky Hanky Kynychové na posílení břišních partií, zadečku a také zpevnění pánevního dna)
  • BOSU® CARDIO diplom (teoretické a praktické vedení hodin Bosu Cardio na bázi kardiovaskulární činnosti, posilování a dynamické vedení lekcí s jednoduchými choreografiemi)
  • TRX Total-Body Resistance Exercise funkční trénink se závěsným systémem, práce s vlastní vahou těla
  • DRUMFIT dynamické cvičení s fitness paličkami